iremnursusan Merhaba anneler bebeğim son 10 gündür böyle çok ağlıyor uykuya dalamıyor diye tükeniyorum bazen sizce atak mı bu benim kucağımda bile asla susmuyor başına gelen var mı neden oluyor bu acaba katıla katıla ağlıyor 🥹
sedaelif iremnursusan ben sana ilk akla gelenleri söyleyeyim gazı vardır yada açtır. Genelde gaz oluyor. Duş aldrın internette gaz masajları var onlara bakıp masaj yapın rahatlayıp uyuyabilir
qizim iremnursusan iremnursusan mərhəba belki kulağı ağrıyır olabilir kulağına əlinizlə dokunun oksayarcasina edin kulağı ağrıyırsa başını sürtün elinize kolunuza..birde sakitlesiyorsa kulağı ağrıyır ola bilir..aynı durum beynimdə başıma geldi ..kulağına ilaç alıb 10gun kulandim
Cemile63 Kolik olabilir, çiş yaparken agliosa idrar yolu enfeksiyonu da olabilir. Normalin üstünde bir ağlamaysa uzmana gostermenizde fayda var
iremnursusan Cemile63 Normalin üstünde bir ağlama değil gözleri kapalı ağlıyor kucağımızda pışpışladığımız an gidiyo hemen dalıyo yani uyuyamıyor diye ağlıyor sanırsam
iremnursusan sedaelif Gazı yok karnı bazen ağrıyor gaz damlası yine kullanıyoruz tabi ki ama kakasını yaptığı zaman rahatlıyor bide memeyide güzel emiyor aç olup olmadığını nasıl anlarım
Roxymila Muhtemelen gazı vardır , gaz damlanız varsa onu kullanin benim oglum onunla baya rahatliyordu. Bebegi gerçekten fazla rahatsiz ediyorsa doktorunuzada gorunmenizde fayda var
Duyguseli_12 iremnursusan size göre gazı yoktur bebekler aşırı gazlı canlılar ☺️😅 benim oğlan gazını yapabilmek için kip kırmızı olurdu gaz damlası kullain kulaniyorsanizda onun faydası yoktur başka marka kullanın duş aldırıp bolca masaj yapın rahatlar
sedaelif iremnursusan çişli bez sayısından anlarsın. İnternete yaz bi canım. şimdi sayıyı tam hatırlamıyorum ama günlük 5 yada 7 tane 1 yumurta ağırlığında çişli bez alman gerekliydi sanırım. Doktora bi git derim ultrosonla bakıp gazı olup olmadığını anlarlar. Yoksada derdini öğrenirsin bebişin
Cemile63 Normalin üstünde diilse o zaman sabredip geçici olduğunu hatırlayacaksınız ama gaz sorunu olabilir
sinemece iremnursusan benim bebeğimde laktoz intöleransı vardı. oda çok ağlıyordu. ne zaman süt ürünlerini bıraktım bebeğim o zaman rahatladı o saatlerce ağlaması kesildi. isterseniz 1-2 gün deneyin sizde
iremnursusan sedaelif benim beneğim günde 6 dam fazla kez çişini yapıyor soymadığını düşünmüyorum ama gaz olabilir
Tuba iremnursusan İlk atak 6 haftalıkken yaklaşık başlıyor. Yani atakta olabilir veya gaz sancısı çekiyor da olabilir🥺
Aybarsesgin iremnursusan evet aynısını yaşadım atak haftası çok uykusu olmasına ragmen uykuya direniyor şuan 8 haftalık ve gene bir atak haftası durum gene aynı