İyi geceler bir sorum olacaktı antibiyotik vardı açılmamıştı ben onu evler çok sıcak diye dolaba bırakmıştım sonra tatıle falan gıderken yanımda götürdüm tekrar orda da dolaba koydum yanı bir kaç kez bır yere gıderken hep yanımda taşıdım dolaba koydum sımdı yaptım ıcırdım kızıma bogazı şişmiş herhangi bir sorun olurmu bozulma gibi