Ozlemaydin bebelac gold kullanıyorum şu ana kadar çok memnunum 9 aylık olduk kızım hala onu kullanıyorum. Bir kere bebelac almak zorunda kaldım içinden kıl çıktı kullanmadan geri götürdüm nerden bilelim sizden düşmediği dediler allah ıslah etsin dedim çöpe attım daha almam bebivita da kabızlık yaptı bize ama her bebekte aynı olmaya bilir tabi bide keçi sütlü mamalar var onları da deneyebilirsin. Ama ben bebelac önermem çok şikayet var netten de araştırabilirsiniz ☺️