Sezaryen ameliyatından 7-10 gün sonrasında neredeyse tamamen iyileşmiş gibi hissediyordum, hareketlerimdeki kısıtlamalar çoğunlukla geçmişti. Şimdi 33 gün oldu ve dünden beri kesik hattı üzerinde ağrılarım oluşmaya başladı. Sürekli değil ama yürürken, eğilip kalkarken, yatakta yan taraflara dönmeye çalışırken zorluyor. Yeniden ameliyat sonrasındaki halim gibi eğilerek yürüyorum ister istemez. Bu durumu yaşayan oldu mu ya da bilgisi olan var mıdır?