Mrb biricik anneler. benim 3 aylık oğlum var dün rotanın ilk dozunu olduk ve hiçbir yan etkisini görmedik ancak bugün sabahtan beri bebeğimde sürekli bir uykuya eğilim var . Eczane ye sorduğumda normaldir korkmayın vücudu savaş halinde dedi . Fakat elimde değil sizlerinde başına gelen oldu mu acaba ?