Kızlar gece okuyana iyi geceler. Gündüz okuyana günaydın olsun
19 aylık oğlumu cuma günü sünnet ettirdik. Tıkanıklık olduğu için 2 yaşı geçirmeyelim dedi çocuk doktorumuz
Bugün 4. Gün.
çocuk sanki geçen 3 gun daha iyiydi. Doktor agrıkesi ibufen verdi
Merhem olarakta fusicort ve fito verdi merhemleri karıştırıp sürüyorduk günde 3 kez o biraz rahatlatıyordu. Hergun pipinin fotoğrafını atıyoruz Bugun günde 1 kez sürelim diye sesli mesaj atmış yolunda demiş ama ayy çocuk bugün temelli huzursuz uyumuyo çisini yapınca yanıyo koşuyor parmak ucuna kalkıyor.
Sünnet olanlar kaç günde iyileştiniz birde şu krem iyi geldi dediğiniz bişey var mı. Tabii ki doktora sorup kullanırım da merak ettim elimden bişey gelmiyor çocuğum ayyy diye ağlıyo parçalanıyorum valla