Merhaba herkese , oglum 8 aylik , birkac gundur olan huysuzluk ve 2 gun once gece cikan atesten sonra dun gece acile gittik kan tahlili yapildi ve viral enfeksiyon cikti. Enfluvir surup basladik bugun , sabah verdim zaten cocuk kac gundur surup icmekten tiksindigi icin zar zor icte birde tadina baktim aci biraz. Biraz once tekrar verdim ama birkaç damla vermemle kusmasi bir oldu. Nasil icirebilirim bi tavsiyesi olan varmidir?