pnarrzeyn 1.5 aylık kızım gözlerinin üstünde kızarıklık var doktor zamanla kaybolur dedi aynı durumda olan var mı ne zaman geçer yara gibi ama yara da değil
ayse_kskn pnarrzeyn 3 3 buçuk aylıkken geçti ben ilk basta çilek lekesi zannettim ama doktor geçer dedi geçti
Prensesannesi32 pnarrzeyn benim kizimdada mevcut göz kapağında ve alnının ortasında var bazen geçer gibi oluyor yine belirginlesiyor şuan 5 ay 1 günlük
pnarrzeyn ayse_kskn ara ara yüzündede kızarıklar oluşuyor ama geçiyor sonra neden kaynaklıdır bilemedim
ayse_kskn pnarrzeyn yüzünü bilmiyorum kizardiysada hiç farketmedim yada unuttum ama gözün üstündeki geçiyor zamanla