Aselmina411 Sezeryanla doğum yaptım kırkim çıkana kadar 37 gün boyunca kanamam oldu kızım suan 10 aylik hala daha regl olmadim göbeğim hala duruyor. Sizin nasıl oldu?
Yesillimon Aselmina411 Benimde 3 ay oldu hala olmadım ama ilk dogumumda da 3 aydan sonra olmuştum bakalım bunda ne zaman olucam. Arada adet ağrısı gibi ağrım oluyor adet olucam sanıyorum ama yok sizde de oluyor mu agri
mervedb Aselmina411 1 yaşına girdiğinde gitmiştim hiç bir sıkıntı yok emzirme sonlanana kadar olmayabilirsin demişti bu ay emzirmeyi sonlandıracağım artık ondan sonra olurım artık herhalde