5.5 aylık bebeğim var sütüm yeterli değil malesef ve asla mama içmiyor hepsini denedik almıyor içmiyor zorlayınca tazyikli bi şekilde kusuyor doktor ek gıda başlattı kilo alımı hiç iyi değil çünkü ama sadece yoğurt verebiliyorum veya ufak tefek tadımlar yapıyorum korkuyorum fazla bişey vermeye ne yedireceğim ne ile iyi kilo alır☹️