Bizde bugün gittik doktora 5 aylık oldu kızım ve sadece 300 Gr almış duyunca çok üzüldüm. Koskoca bir ayda nasıl bu kadar alır diye. Çevredekiler hemen sütün yaramiyor demekki demeye başladı,😔 doktora sordum o çok önemli olmadığını biz ay olarak değil doğum kilosu üzerinden bakıyoruz doğum kilosuna göre gayet iyi gidiyor. Sağlıklı hareketleri falan çok güzel dedi ama anne yüreği işte baya üzüldüm. Bizim kız bu ay baya hareketlendi sürekli dönüyor eli kolu bacağı durmuyor uykuda bile dönmeye çalışıyor acaba bu kadar hareketli olduğu için almamış olabilir mi