Aselin_Annesiii ne alıyorum ne weriyorum.aralıklı oruç şeklinde ilerliyorum.3 ay 25 günlüğüz doğumdan bu yana 10 kg gitti şuan da da sabit.sütümü etkilicek bişe yapmıyorum ama içeceklerle destekliyorum.süt çayı bazen promalt.10 gün tatile gittin we inanılmaz hareketliydim uyumadan uyumaya dinlendim ama ewe gelince bi tartıldım gittiğim kilodayım😨 sewinsem mi üzülsem mi üstelik aktif emziriyorum.başka kadınlar hemen kilo werdiklerini aöylüyo nerdeyse saat başı emiyo ama bende bu durum işlemiyo anlamadım gitti.