Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık hırıltısı vardı dün acile götürdüm hırıltısı yok ciğerleri temiz boğazı kapanmış serum fizyolojik yapın dedi yaptık fakat bebeğim öksürüyor ve hırıltısı var sanki ya da balgam mı bilmiyorum çok korkuyorum şuan uyuyor başında bekliyorum nasıl geçecek bu daha çok küçük hem anne sütü hem mama şekilde gidiyoruz ne yapayım ben yavrum nasıl düzelir öksürünce sanki kalbim parçalanıyor rahat mama içemiyor ememiyor kafayı yiyeceğim 2 gündür başında bekliyorum ya öksürür bişey olur ve ben farkına varamazsam diye