Premseskolar Ballibademin_21 sesi harn herseynden memnunum pratik özellikle cok misafir agırlayan biri iseniz güzl is görüyo ses demisken tüm elektiri ev aletlerinim sesnden rahatsız olurm onuda diym markası karaca
Goktugbey Ballibademin_21 Karaca kullanıyorum ve aşırı memnunum :) Mutfakta zaman geçirmeyi zaten seven biriyim denemediğim şey kalmadı . Hem pratik hem el gücü isteyen tarifler de lezzeti daha güzel veriyor
Pol34 Ballibademin_21 Karaca mastermaid olandan memnunuz efenim ama çok kek poğaça insanı da değilimdir 🤣 çok misafir ağırlayan insanlar için tabi iyi oluyor içli köftenin dışını falan hep bunla yapıyorum
Ballibademin_21 Premseskolar bende karaca almayı düşünüyorum.Mesela neler denediniz nasıl sonuçlar aldınız.
Premseskolar Ballibademin_21 kek poaca kurabiye cigköfte ekmek yogrulabilecek cırplabilecek bi cok sey gnel anlamda gaayt güzl
yaybebegi Goktugbey bende karaca değil arzum var normal elle yoğurduğum poğaça tarifime 5.5 6 bardak un yetiyordu makinada yapınca 6 bardak unla çok cıvık oluyor siz böyle bişey yaşadınızmı
Goktugbey Ballibademin_21 hamur içleri çiğköfte,normal kuru köfte . Kek , poğaça.kurabiye büyük kolaylık gerçekten
Bilge_Alparslan Ballibademin_21 ben karacanın aldım memnunum sadece ses biraz yüksek o kadarda olur canım 🤪😀
susunbebekuyuyo Goktugbey bende mastermaid bakıyorum 11 in 1 var narenciye sıkacağı olan gerekli mi gereksiz mi karar veremedim
plakayerli susunbebekuyuyo o hamur yoğurma makinesi değil, meyve de sıkmıyo😂 Ben aldım ondan bir kere poğaça yapayım dedim makineden dumanlar çıktı Ama keki kurabiyeyi yapıyorum yine de biraz küçük kalıyo ve dinlendirerek çalıştırmak gerekiyo
plakayerli susunbebekuyuyo kışın havucumuzu mor lahanayı onda doğruyorduk o açıdan iyiydi. Yazın çok kullanmadık
susunbebekuyuyo plakayerli benim takip ettiğim bir yemek sayfası var kadın bütün hamurlarını onda yoğuruyor 1 senedir falan onun ki narenciye sıkcaksız olan