Bebeğim 15 günlük oldu 3-4 gündür akşam saatlerinde karnı şişiyor sancı cekiyor uykuya dalmak ya zorlanıyor memede uyuya kalıyor gaz çıkarmıyor uykusu bölünür diye bende çıkarmıyorum uyurken gaz çıkarmak için önerileriniz nelerdir ve akşam oluşan gaz sancıları için ne yapmamı önerirsiniz lütfen yardım eder misiniz