Arkadaşlar yardım edin lütfen reglim gecikti, erken gebelik testi yaptım sonuç negativ adet yine olmadım korktuğum için bir de kan testi yaptım sonuç bu şekilde hamile değilim değil mi? Bebeğim daha çok küçük o yüzden çok korkuyorum. Sonucu paylaşacağım fakat nasıl görsel paylaşılıyor bilen var mı? 