Bebeğim 3 aylık olacak gelecek ayın 1 inde.
Ben memeyi bırakmadan o bırakmıyor. Uyursa öyle bırakıyor sonra geri alıyor. İki göğsümü de uzun uzun emziriyorum doymuyor mu diye bazen mama bile veriyorum yani
Sonra gazını çıkarırken mama vermesem bile kusuyor illa ki, fazla geliyor sanırım.
Geçen mesela iki gogsu uzun.uzun emzirdim pesine 90 cc mama verdim hepsini içirmiyim dedim ağlayınca jcirdim bu sefer karnı şişti epey ama hala agliyodu bıraksam bi o kadar daha içerdi herhalde 🥲 açlıktan değil de biberondsn içilmesi mi hoşuna gidiyor nedir 😂
Sütüm de Allah’a şükür var yetiyor aslında uzun uzun yutkunma sesi geliyor hep
Yani kusması fazla emmesnden sanırım sonra ağlamıyor çünkü emziği verince susuyo hemen
Ne zaman anlayacak ki doydugunu
Doymadı diye midesini genisletmim diyorum çünkü