Merhaba hanımlar başlarda bol bol gelen sütüm artık çocuğum emmediği için o kadar az gelir oldu ki bazen 60ccyi bile zor çıkartıyorum sağdığım zamanda.haliyle yetmeyeceği için mama takviyesi yapıyorum. Bebeğim çok gazlı bir bebek mememi tutmuyor ama silikon göğüs ucunu tutuyor onda da yeterince gelmiyor sanırım ki sonrasında verdiğim mamayı lıkır lıkır içiyor nefessiz. Ne yapacağımı şaşırdım ne yicem ne içicemde bu sütüm artacak ne olur yardımcı olun . Bebeğim memeye geldiğinde sanki zehir veriyormuşum gibi kendini geri çekiyor. Ama nadirde olsa emiyor 5 10saniyr emip çekiliyor sonra yine aynı emip çekiliyor.gazdan olduğunu düşünüyorum