Yastık konusu aslında bebeğin tercih ettiği bir şey biliyor musunuz. Kızım 22 aylık hiç yastıkla yatırmadım ( zaten 2 yaşa kadar önerilmiyor) ama bir kaç haftadır kendisi yastık istiyor. Bizim yatakta falan yattığında yastıkla yatıyor. Kendi yatağına götürüyor. Akışına bırakın bebeğiniz doğru zamanı seçecektir😊