3 sene kira sözleşmesi yaptık. Devamıda gelir büyük ihtimalle ev alamazsak eğer ki. Ev çok çok eski değil. Boyatıcaz öncelikle. Eşyalarım komple yeni. Koltuk takımım yatak odam çocuk odam. Yapıcağım değişiklikleri yazayım şuda güzel olur dediklerinizi paylaşır mısınız?
Işık tuşları, prizler alındı değiştirilecek
Banyo musluğu, fıskiyesi, mutfak muslukları alındı değiştirilecek
Her yere avize alındı
Hiç hurcum yoktu hurçlar alndı hem taşınırken kıyafet için hemde daha sonra yatak altında kullanıp düzenlerim diye
Salona yeni tablo alındı
Mutfak masam sandalyem biraz eski. (Sandalyelerim koltuk gibi alan çok daralıyor onları değiştirmeyi düşünüyorum)
Halılarımı komple yeni aldım
Mutfak tezgahı tahta eğer ev sahibi kabul ederse yarı yarıya ödemeyi o şekilde yaptırmayı düşünüyorum. Aklınıza başka eve şıklık katabilecek şeyler varsa paylaşır mısınız lütfen 🙏