Oğluşum daha bugün 3. Ayına girdi ve 2 haftadır eli hep ağzında diş eti kaşınıyordur dediler çektirme dediler sorun yoktu ama dünden beri çok ileri atıyor sanırım parmağını ve hemen ardından kusuyor engelleyemiyorum ne yapmalıyım diş kaşıyocı bu aylarda verilir mi hangisini önerirsiniz resim atar mısınız çok kusmaya başladı kendini kusturuyor yani