Meto_bey Hanımlar 9 ay kontrolü için bebeğimi sağlık ocağından çağırıp kan aldılar. Daha sonra kansızlık anemisi var dedi sağlık ocağındaki doktor. Çocuk doktoruna götürdük bugün ferro sanol şurup verdi doktor hanım. Sabah akşam 1 buçuk ölçek şeklinde bebeğim kaldıramadı çok fazla kustu. Halsizliği oldu. Portakal suyu ile versem veya nasıl verebilirim. Ne yapabilirim bebeğime hiç iyi gelmedi. Bilgisi olan varsa lütfen yazsın. (Kan değeri 14)
anorganikanneeee Meto_bey sağlık ocağından ziyade çocuk doktoruna gidin. Ferro sanık bana bile ağır gelmişti. İçerik olarak daha temiz bir takviye alabilirsiniz
ppzeynep Meto_bey Kan değeri 14 derken? Ferritini mi 14? Ben oğluma 3 ay kullanmıştım. Çok iyi geldi bize. Kızıma da 6.aydan itibaren kendim onu alıp 3 günde bir kullandım bir ay kadar. Bir daha da hiç vermedim. 12.ay kan değerleri gayet iyi çıktı. Ama sizin bebeğiniz kusmuşsa devam etmeniz doğru olmaz bence. Doktorunuza bunu söyleyin mutlaka.
ak1905 Meto_bey bı buçuk ölçek fazla değil mi ama ya sanki. Fazla olunca çıkarırmış zaten çocuk yani yanlış bilgi vermek istemiyorum ama bende onu kullandım çocuklarıma hiç bı zaman bı buçuk ölçek kullanmadım prospekturde fazlasının kusmaya sebep vereceğini bı kaç yan etkisini de belirtiyodu o yuzden çok dikkatli kullanıyodum hatta bebekken damlasını vermişlerdi biraz büyüdüklerinde suruba donmustuk. Siz bence bı çocuk doktoruyla gorusun ya yanlış da yönlendirmek istemem sağlık bu sonucta çocuk doktoruna gidene kadar da kullanmayın şurubu bence
Gorkim Meto_bey ferronun damlası var ben günlük 6 damla veriyorum zamanla alışıyorlar beslenme saatine yakın verip 10 dk sonra emziriyorum
Meto_bey anorganikanneeee çocuk doktoru verdi bugün kullandık bebeğim kaldıramadı. Eczanedeki ablayı aradım portakal suyuyla yarım yarım ver dedi. Ama ne yapacağımı bilmiyorum. Başka doktora mı götüreyim ne yapabilirim.
livanurvealpinannesi61 Meto_bey ilk başta kusma oluyor ama düzeliyor ben 1 gün ferro sanal bir nutrigen ferromixin toz saşe verdim o yüzden
Meto_bey ak1905 kansızlığı çok fazla bir hafta içinde kan değerleri artış göstermez ise hastanede tedavi edilecek. En düşük değeri 60 ila 150 arasında olması gerekirken bebeğimin değeri 14 ondan ölçeği fazla. Deli olacağım ya başka doktora götürüp baktırayım bi
Beloved Şu an kızıma kullanıyorum.. Kızım 15 aylık sabah 2,5 cc akşam 2,5 cc veriyorum.. Ayrıca aç karnına ve ya yemeklerden iki saat sonra olması gerekiyor.. Bana da bir buçuk ölçek fazla geldi..
Meto_bey Beloved az önce hastaneye gittik içim rahat etmedi sordum 1 buçuk ölçek gayet normal dedi doktor. Ama ilaç alerji yapmış olabilir dedi. Kafam çok karışık 🥴
ak1905 Meto_bey ay o zaman öyledir ya dedim ya yanlış yönlendirmek istemiyorum insAllah değerleri normale döner bı an evvell