fzugurcan Bebeğim 2.5 aylık. Geçen denize girdim sütüm kesildi diye başık açmıştım. O zaman üç gün boyunca sütüm az oldu. Gündüzleri ve geceleri idare ettik ama akşam altıdan sonra zorlandık. Üzülüyordum ama birden bir şey oldu (ne olduğu konusunda inanın en ufak bir fikrim yok) şakır şakır sütüm gelmeye başladı. Yine eskisi gibi yatak vs. ıslanıyordu. Birini emzirirken diğeri akıyordu vs. Ama kafayı yiyeceğim artık… üç gün böyle devam ettikten sonra süt yine aşırı dereced azaldı. Bebeğim tutmak istemiyor herhalde zor çektiği için. Az önce ememedği için mama verecektim önce sağayım dedim. 60 cc çıktı iki göğüsten. Bunun normali nedir inanın bilmiyorım. Bebeğimi bilmeden aç bırakmaktan korkuyorum. 60 onu doyuruyor mudur? Üstüne mama da mı takviye etmeliydim. Süt neden böyle bir gelip bir gidiyor 😀 Mama verenler ya da süt sağıp verenler kaç cc veriyor? Bir yardımcı oluverin 🌸🌸😀
Lur-2006 fzugurcan yani bebeğe göre değişir benim bebeklerim prematüre sütüm çok az geldi sonra kesildi o yüzden mama yiyoruz. Oğlum 90 cc yiyor kesim her öğün belki üzerine ek yaptığım da oluyor kizim 75 cc yiyor kesin o da arada ek yiyor. Çocuktan çocuğa değişir ama
Ekimkizi fzugurcan Ne kadar yedin , içtin , dinlendin.. he bide ne kadar süre beklemede sağdın.Belirleyen şeyler bunlar canım.Bebek daha fazlasını çekiyor bu adada 60 ccden Mesela benimde bir gün tek memeden 90 cc geliyor, diğer gün ikisinden 110
fzugurcan Lur-2006 muhtemelen benimki de emerken daha fazla çekiyordur ama emerken aç mı tok mu kestirmek zor oluyor 😊
fzugurcan Ekimkizi ne kadar süre bekledim hiç bilmiyorum 😞 çünkü böyle sütün az olduğunu anladığım zaman kendimi sürekli emzirirken buluyorum.