Yagmurtanesi onu söyleyen insanlar bir devleti yönetmenin, yöneten kişinin halka olan sorumluluklarının farkında değiller. Bilmiyorlar işte hiç merak etmemişler okuyup öğrenmemişler. Bide şey olanlar var. İktidara gelenlerin yaptığı hizmeti akepe yaptı diye söylenenler. Halbuki devlet ve hükümet farklıdır. İktidara gelenin zaten yapması gereken görevlerini teveccühmüş gibi gösteriyorlar 😂 İnsan algısı işte. Yazık bebeklerimizin büyüyeceği Türkiye’ye.