Ftmdlr bende de aynı şey olmuştu doktorumuz korkacak bişey olmadigini şişme kızarıklık olmadıği sürece korkma demişti her altını değiştirdiğimde batikon sürüp gazlı bezle kapatmıştım iki hafta falan sürdü o süre boyunca su değdirmedim sonra kurudu. İsterseniz bir çocuk doktoruna ya da acile götürün derim doktor görmesi içinizi daha çok rahatlatır.