Yusufayse Merhabalar,bebegim besiginde degil hamakta uyumayi seviyor ama hamaktan alıp besige götürürken uyaniyor ve tekrar uyumuyor bende mecburen hamakta uykuya birakiyorum,sizce zarari olur mu,orda daha rahat uyuyor..
nesnes Yusufayse hamagin içine küçük bir minder koyup bebek uyuyunca eşinizle minderin uçlarindan kaldırmayı deneyebilirsiniz😊
Dlk55blt-rdvn Yusufayse kaç aylık biz de 8. Aya kadar hamak bağımlısıydık nereye gitsek peşimizde götürürdük sonra artık kendisi yatmak istemedi orda zaten durmuyordu da içinde ayağa kalkıyordu mecbur kaldırdık
Alpyy Yusufayse ay benim bebeğim 17 aylık. Annem küçükken balkona bi çingene beşiği yapmıştı ordan alıştı bizde kışın hamak aldık sevdi diye. Sonra bıraktıramadık sürekli onda uyumak istedi ama ne kadar altını doldursam da sırtı çukur gibi oluyordu. Biraz daha büyüyünce hareketlendi uykuda dönmeleri arttı hatta bir iki kez dönerken düştü. Nasıl bıraktıracağız diye düşünürken kreşe başladı ve öğlen uykusunda orda ayakta sallanmaya yeniden alıştı çok şükür. Şimdi ayağımda sallayıp yer yatağına yatırıyorum. Eğer küçükse alıştırmayın bence büyüdükçe rahat edemiyorlar iki büklüm gibi uyuyor gece dönerken düşebiliyor. 🤦
Yusufayse Dlk55blt-rdvn 4. Aydan gun aliyor canim,icinde minderi var ama asagi dogru havada kaldigi icin zarari olir mu bilemedim..
Yusufayse Alpyy şimdi 3 aylik,zor uyutuyorum,hamak olmassa cok zorlanirdim,ilerisine Allah kerim diyebiliyorum:)
Dlk55blt-rdvn Alpyy ben de hep derdim acaba bizimki düz zeminde yatıp uyuyacak mı çünkü 8 ay boyunca meme reddi vardı emerek uyumuyordu.şimdi de meme bağımlısı oldu ememden uyumuyor bu da çok sıkıntı 7/24 emmek istyor heleki çalışıyorsanız çok zor
Dlk55blt-rdvn Yusufayse bizde bi sıkıntı olmadı çok şükür tam tersi içine gömülü gibi olunca daha iyi uyuyor