Ardenayse 5 numara prima aktif bebek bezi kullananlar var mı biz yeni geçtik 11 aydır hiç pişik olmayan oğlum pişikten mahvoldu bezi değiştirsem mi acaba ya da tavsiye edeceğiniz bez var mı?
Yamannn Ardenayse ben kullanıyorum. oğlumda öyle pişik olmadı az bi kızarıklık olduğunda sudocrem sürüyorum poposuna çok şükür pişik olmadık. Ama bebeğin tebiyle alakalı bi durum. Daha önce de mi prima kullanıyordunz?.
nkarac Bezleri az az alıp deneyin bence. Her bebeğe göre değişiyor çünkü, şu bez kesin pişik yapmaz diyemeyiz. Mesela sleepyden herkes memnun ama benim oğlumun çişini hep taşırdı. Molfix kullanıyorum gündüz. Gece prima. Gece molfix taşırdı.
Ardenayse Yamannn evet doğduğundan beri prima kullanıyoruz anlamadım en iyisi diye alıp hem pişik hem de sızdırınca düşündürdü beni ☹️
Ardenayse Deletedmom277 yani ön dişleri patladı üst dişlerinden de bir tane çıktı diğeri de çıkma aşamasında gibi oğluşumu her bez değişiminde yıkamama rağmen ilk defa karşılaşıyoruz ☹️
Ardenayse tinkerbell kilot bez değil biz normal bez aldık ama prima sonuçta şimdiye kadar hiç olmamıştı pişik ☹️
Deletedmom277 Ardenayse Diş döneminde pişik olabiliyor ya o yüzden sordum. Acaba aldığınız pakette mi sıkıntı var. Bu zamana kadar aynı markayı kullanıp sonradan pişik olması biraz düşündürücü beze suç atamadım o yüzden 😀
Tried_1 Ardenayse bizde kızım doğduğundan beri prima kullandık çok memmunuz hiç pişik olmadı belki yediği şeylerden olabilir diye düşündüm asitli çok yediyse mandalina gibi domates gibi mesela
Mmmxrayyy Ardenayse 5 numara şuan bende kullanıyorum pisigimiz var ama enfeksiyon geçirmişti ve antibiyotik sonrası feci pisik yaşıyoruz bezden artmış olabilir mi acaba siz yazınca şimdi düşündüm. Mesela oğlum şuan uyuyor ve ben altına üstüne alt acma bezleri açtım bezini çıkarttım öyle uyuyor . Herşeyi denedim pisigine gecmedi kaç gündür .
Ardenayse Mmmxrayyy valla bende pek bilemedim ama daha önce hastalandığında bizde antibiyotik kullandık ama olmamıştı diş olabilir mi diyorum 3 tane çıkarken olmadı napacağımı bilemedim geceleri açınca ancak uyuyor yavrum ☹️☹️