Bebeğim hemen hemen 6 aylık oldu 1 haftamız var. Fakat bu zamana kadar hiç sesli güldüğün duymadık. Çığlık vs atıyor ama doktor a e gibi sesli harfler çıkarması lazım ama onlar da yok. Sesli gülmesi lazım dedi nöroloji yönlendirdi.
Bizim gibi yaşayan var mı ? Normal mı anormal mi bilemiyorum ☹️