Cinarabia ben ikisini de aldım. Birisi oturma yeri çok konforlu, yüksekliği ayarlanabilen, düşmesi imkansız olan büyük sandalyelerden. Diğeri de antilop tarzı, plastik, temizliği kolay ve taşınabilir. Birini mutfakta birini salonda kullandım. Ama mesela bebeğim 21 aylık oldu artık 1 aydır falan plastik olana oturtmuyoruz. Bebekler büyüyünce o sandalyeye oturup kaldırması zor oluyor. Ve güvenliği düşük olduğu için ileri aylarda kullanımı bence tehlikeli. Yani alınacaksa 2si de olabilir ama tabiki güvenli ve konforlu olan öncelikli bence.