İyi akşamlar kızlar 🌸 7 aylık oğlumla sıcaklardan dışarı çıkamadığımız için asosyale bağladık 🤷🏻♀️ hafta sonları babamız evdeyken sabahları denize gidiyoruz, aksam da uyku saati sebebi ile bir şey yapılmıyor. Sizler neler yapıyorsunuz? Sosyalleşme önerileriniz nedir?😇