Kubrabsyg biz antalyadayız buradaki ofm hastanesinde ilk tomografilerimizi çektirdik üniversite hastanesinde bu ameliyatı yapan bi profesöre gitmemizi söylediler Onada gittik sadece görünüş açısından isterseniz yaparım ama 6 aydan önce yapmıyorum dedi çünkü zor bir ameliyatmış bide küçük oldukları için daha fazla risk oluyormuş bizim durumumuzda acil ameliyatlık bi durum görmedi tek sütur kapandığında gelişiminde herhangi bir risk olması çok düşük bi ihtimalmiş 9 aya kadar takip edicez bakalım eğer büyüme olmazsa öne doğru ameliyat ettirmeyi düşünmüyoruz sizde tek bir doktorda kalmayın birkaç profesöre gösterin eğer çok belli değilse büyüme bence bi süre takip edin sizde 9-10 aya kadar vakit varmış çünkü