Oğlum 2,5 yaşında bu ara babasına çok düştü bununda sebebi, eşim işi gereği 1 ay calısıp ayın 10 15 günü calısmıyor ve çalıştığı zamanlarda da eve çok geç saatlerde gelip erken saatlerde çıkıyor bende bu sebeble yaz diye ailemin yazlığı var oraya gittin cocuk icinde iyi olur,sosyalleşir diye bi yandan iyide oldu oğlum için hep denizde girdi oynadı akranlarıyla oynadı gitme amacım buydu eşim 40 günün sonunda yanımıza geldi bu 40 gün süre boyunca her gün görüntülü konuştular ama işte neyse eşim dönünce bende eve döndün ama oğlum eve geldik babasının ayakkabısını görüyor elliyo ağlıyo tsörtünü resmini görüyor baba baba diye ağlıyo süreli böyle geçici birseymi bu anlamadım babası onu bırakıp gidicek sanıyor sanırım böyle ayrılık kaygısı yasıyan varmı