Rumuz_13 4. Ayda başladı zaten 4.aydan önce yabancı- tanıdık ayrımı pek yapamıyordu , yapmaya başlayınca asla yabancı istememeye başladı hala da öyle. Her gün parktayız, dışarı da çıkıyoruz birileriyle de buluşuyoruz oyun grubuna da gidiyoruz ama değişen bir şey yok şimdilik. Huyu böyle olarak görmeye başladım zorlamıyorum