16 aylık oldu neredeyse sürekli bana gelmek istemesi beni gerçekten yormaya başladı oyuncaklarıyla veya başka bir şeylerle doğru düzgün vakit geçirmiyor sürekli yapışık ikizler gibi geziniyoruz evde.Başkasına gitse bile anında bana gelmek istiyor yine bütün gün evde de o şekildeyiz inan ki gün içinde uyusa da azıcık bende uzansam rahat etsem ev işi vs bile bu kadar yorucu olmuyor hem evi hem çocuğu idare etmek gerçekten zor. Hayattan zevk almıyorum bunalmış durumdayım.