Merhaba güzel🤱 annelere 🤰🏻hamileliklerinizde yaşadığınız belirtiler ve cinsiyetlerden bahsetebilir misiniz hani diyorlar bulandı olursa kiz olmasa erkek oluyormuş genelikle ama kimside bulantısı olup oğlu olanda varmiş merak işte bahsetebilir misiniz ben biraz bahseteyim ilk hamileliğimde hatta hamileliğimi öğrenmeden önce aşırı derece mide bulandım oluyordu her sabah öyle uyanıyordum normal olmadığını anladım test alıp yapmıştım pozitifti çıkmıştı aşiri mide bulandım ediyordum tüm günüm böyleydi dayanamamıştı doktorum ilaç vermişti ver gece yatmadan önce 2 tane içiyordum sabah kalktığımda iyi oluyordum göğüs hasassiyeti vardi hamileliğim o kadar uyku yapmıyordu koku hassasiyetim o kadar yoktu böyle işte ama en çok şikayet etiğim mide bulandım ve İstifra olmuştu lavabodan çıkamıyor ayrılamıyordum 😣 ve 👧🏻🎀KIZIM oldu çok şükür zaten istiyorduk şimdi 2 ci kez🤰🏻 hamileyim bunda oyle kızımda ki gibi aman aman bulandım İstifra falan yok bazen hafif oluyor ilk göğüs hassasiyetim oldu ve aşiri derece koku hassasiyetim oldu ve bazi yiyeceklerden tıksındım mesela hamileliğim öğrenmeden önce ilk muzdan tıksındım kızım yiyordu bana verdi ve üzerime değdirdi anlamsızca tıksındım midem kalktı böyle işte bunun henüz cinsiyetini bilmiyoruz henüz daha çok küçük 7 haftalık sizlerde kendilerinizden özet geçebilir misiniz ve cin takvimi kimlerde doğru çıktı bende kızımda doğru çıktı şimdi bilmiyorum ki kiz bir erkek çıkarıyor kizimda sadece Kiz çıkarmıştı