Sevgili hapyy kids anneleri hayırlı akşamlar .😊
Bir fikir öneri almak istiyorum müsait olan okuyup yazabilirse cok güzel olur .şimdi benim bir oğlum var 18 aylık ismine bakıyor seslendiğimiz de gel dedigimde geliyor ama komut almada az zorlanıyor top at dediğimde atıyor ama farklı yöne bana değil oyuncaklara ilgisi yok. Pek fazla genelde tabak çanak la oynuyor bu kıyafet etiketleri çöp Poşeti ve hazır gıda ambalaj paketleri ilgisini cekiyor onları elinden düşürmüyor böyle bir takıntısı var mesela besinin getir dediğim de getirmiyor biberonu getir dediğimde getiriyor top ile güzel oynuyor ayak ile de elle de ama diğer oyuncaklarla pek oynamıyor oynanması gerektiği gibi konuşması az gecikti gecikiyor anneye nene diyor baba diyor dede gel diyor şimdi yeni Ahmet nerde dediğimde kapıya bakıyor Mama diyor susadıgında su sesi cıkarıyor başka pek kelimesi yok az öğrenmede anlamada güçlük cekiyor otizm olabilir mi diye götürdük dikkat eksikliği hiperaktivite dendi otizm demediler göz teması olduğu icin üç yaşına kadar konuşmazsa tekrar bakılacak ben oğluma nasıl öğretebilirim konuşmayı komut almayı eşyaları getirmeyi cok zor anlıyor bazen anlamıyor nasıl ilerletebilirim bu sorunu nasıl cözebilirim eğitimci bilgisi fikir verebilecek güzel annelere soruyorum yardımcı olun lütfen 😊☘️