Bebeğim 6 aylık, yarın ücretsiz izin için okuluma dilekçe vereceğim. Bazı internet sitelerinde dilekçeye ek olarak doğum belgesi eklemek gerektiği yazıyor ama doğum belgesini bulamıyorum mutlaka gerekli mi? Gerekliyse doğum yaptığım hastaneden istesem tekrar verirler mi?