smyycshn Arkadaşlar 25 günlük bir oğlum var. 10.günden beri huzursuzluk ağlama sancı var. Bunların belli bir saati yok ama günün belki 4-5 saati huzurlu dur. İnanılmaz tükendim hem ona üzülüyorum hem çok yorgunum…. Şimdi merak ettiğim şey şu. Geçen acaba başka bir durum mu var diye özelde prof a gittik. İnek sütü proteini alerjisi olabileceğini söyledi. Bebeğim de sancı ağlama gaz dışında bir belirti gözlemlemedim. Bunlar için erken mi veya bu durumda da alerji olabilir mi? Nolur tecrübeli annelerden fikir rica ediyorum
hunilimomy smyycshn biz 20 günlükken öğrendik aglama gaz huzursuzluk gürültülü kaka isilil gibi döküntü vardi vücudunda
Quadera smyycshn benim bebeğimde vardı süt alerjisi. Ağlama,gaz,karnından gürül gürül gelen sesler, çok gürültülü kaka yapma, kilo alımında azalma, kakada kan gibi belirtiler vardı
smyycshn Ağlama gaz huzursuzluk gürültülü kaka var ama vücudunda döküntü yok, kakası normal. Gürültülü kaka derken de sessiz de mi yapıyor bebekler bilemiyorum baya yerimizden hopluyoruz biz kaka yaptığında
Quadera smyycshn ben bu konuyla ilgili 1 seneye yakın çocuk alerji doktoruyla çalıştım. O sürekli kakada kan yada ciltte egzama yoksa önemli değil derdi
Quadera smyycshn rica ederim ne demek. Yine de doktorunuza danışın siz. Umarım bu süreci hiç yaşamazsınız 🌸