Lur-2006 Urazkom Philips avent ve Philips shootie oioi yi de tuttu benim bebeklerim bu üç markayı tuttu
Gunesaryamom Urazkom Philips avent gece gündüz neon emzik aldım bebeğime versem emiyor ama ben vermiyorum 😂
Pufik Urazkom tommiee tippiee ultra light denemenizi kesinlikle tavsiye ederim prameatüre emziğine kadar denemiş biri olarak söylüyorum almayan bebek çok nadir
Ezgiyldztrn Philips avent almıştım bende gece ışıklı olanlardan 😊 bir hevesle ama asla tutmadı hiç bir şekilde istemedi. Frig aldım sevmedi istemedi en son bibs damaklı kauçuk tuttu🥺 bir onu tutuyor 10 aylık oldu asla başka emziği almaz ağzına 🤣🙈
TubaB Urazkom bir tek Philips avent denedik onu da tuttu, 1 aylıktı… 0-6 aylık olanını kullandık, 8 aylığız hala daha aynı emziği kullanıyor , 6-12 aylık olanına geçelim dedik ama onu tutmadı
Fikkkooo Urazkom baby plus damaklı emzik direk tuttu aylardır da kullanıyor sonra wee baby damaklı emzik aldım Philips i asla tutmadı öğürdü ruhu fakir yavrumun
BabyBerry İlk zamanlar hiçbir emziği tutmadı. En son avent ultra soft olanı tuttu. Şimdi bütün emzikleri tutuyor.
Beraninannesii Urazkom Benim oğlum ayrıca tommee tippe , wee baby kauçuk, wee baby joy emzikte alıyor 😅 onlarda bir bakın isterseniz 😇
Deletedmom_62 Urazkom ucuz emzik alın pahalı olmasın bebekler genelde pahalı ezikleri istemez😀 0_6 ay emzigimiz webaby 6_12 ay a 101 den almıştım kızıma hamileyken. Şuan 12 aylık yine webaby almayı düşünüyorum 12_18 . Bir de emzik damakli olsun