3.5 aylıkken başladı mama reddi sadece uykusunda besliyebildim 1 ay devam etti şuan çok şükür artık uyanıkken besleniyor, 10 saat aç kaldığını biliyorum ama kesinlikle açlık belirtisi vermiyordu kafayı yemiştim o bir ay boyunca uykuya dalamıyordu ama gece uykularında problem olmadı sadece gündüz problemdi ama hepsi geçiyor, Darısı sizlerin başına🥹🙏🏻