Yusufayse Merhabalar,bebeğim 3 aylik,yastik kullanmiyorum,ne zaman başlamalıyız, siz nasil başladınız..
Tansukiz Yusufayse reflüsü olan bir bebekti hep yastık kullandım ama çok ince ve baş bölgesi değil omuzlarından itibaren yatırmıştım hala da öyle yatırıyorum
Yusufayse Kaynanam surekli yastik koy diyor acaba ben mi yanlis yapiyorim dedim sizede sormak istedim,tesekkurler..
AMVM Yusufayse benim kaynanamda süreki yastık koy deyip diyor bebeğim 4 aylık neymiş evlendiğinde bile çeyizinde yastık götürmücekmiş yastıksınz uyucakmış ömrü boyunca hep dalga geçiyor benimle ona tam kapak bir cevap için ne demeliyim sizce çünkü benimle sürekli böyle dalga geçiyor
Gunesaryamom Yusufayse ben gece uykusunda (beşiğinde) kullanmıyorum ☺️ gündüz her beslenmeden sonra ince yastık kullanıyorum ☺️
ugrakyagiz uznnzu- reflü belirtileri nelerdir acaba bizimki 2 aya girdi gireli emmiyor ısırıp itiyor yada gülüyor huysuz uyutup öyle doyuruyom
Gizemli_x Yusufayse Kızımda 2 yaşında kullandım ama şimdi bile yastıksız yatmayı daha çok seviyor. E öyle olunca da yatakta çok dengesiz yatıyor; bi orada bi burada… Oğlum 4 aylık. Çok ince bi yastık kullanıyorum çünkü salladığımda yerine kaldırırsam hemen uyanıyor, o yüzden bu sefer yastığı tercih ettim
AMVM Yusufayse hayır ileride kızıma çeyiz yaparken kızım çeyizine yastık koymak istemeyecekmiş şuanda yastıkla yatırmadığım için böyle alışıp ileride evlenirken ben kullanmıyorum yastık niye götüreyim ki diyecekmiş
Yusufayse AMVM ne denilir ki bilemedim,her şeyi biz biliriz mantığında olduklari icin söylediklerimizi de anlamak istemezler,ben artii bi seyleri kaynanama anlatmaktan sıkıldım çünkü yine bildiğini yapiyir😅
Meralll Demetbulut nasıl bir yastık kullanıyorsunuz ince normal yastık mı? Yoksa dikkat edilmesi gereken başka bir özellik var mı?
Meralll 3 yaş ve sonrası normal yastık mı kullanılıyor acaba ben de kullanan annelere sormak istiyorum.
Demetbulut Meralll normal ince yastıkta yatıyor baskanyastik kabul etmedi ya yatmadı yada gece yatagindan attı nasıl rahat ediyorsa ona göre hareketvediyorum