Ecenin_annesiii Benim bebekte kabız ben kendim kimyon kaynatıp içiyorum bebeğe vermiyorum kendim içiyorum ona sütümden gevsin diye. Bebeğime de karnına zeytinyağı ile masaj yapıp bacaklarını bisiklet sürer gibi hareket ettiriyorum rahatlıyor