Merhaba,
2 ay 23 günlük kızım tazyikli kısmı emiyor sonrasında doymadığı halde memeden çıkıp ağlamaya başlıyor. Doğduğundan beri sütüm ilk başta tazyikli geliyor boğulma vs olmadı hiç sütüm yavaşladığı için sinirlendiğini düşünüyorum ancak diğer tarafa alıyorum emmeye devam ediyor. Bu arada tek gögüs maksimum 4-5 dk emiyor hızlı geldiği için hızlı doyduğunu düşünüyorum bu konuda da. Şimdi size sorum hızlı gelip yavaş geliyor ondan sinirleniyor ama başka bir sebep olabilir mi acaba gazını falan da rahat çıkaran bir bebek