Kızlar oğlum 4 aylık olmasına 5 gün var.sadece anne sütü alıyor..su dahi vermiyorum.
bizden 2 hafta önce doğan arkadaşım bebeğine ek gıdaya başladı bile.sebze corbası muhallebi yoğurt veriyor.doktorum 6. Veya 7. Ayda başlanmasını uygun görüyor.
ama bir kaç kişi erken başla yoksa çocuk herşeyi yemez diyor bir iki birşeyler tatttır diyorlar. Kafamda deli sorular doktoru mu dinlemeliyim büyükleri mi? Siz nasıl ve ne zaman başladınız?