Bence doktora gösterseniz daha iyi olur. Çok şükür kulak ağrısı yaşamadık sadece bir ara 3 aylikken eli kulağına çok gidiyordu doktora gittim içim.rahat etmedi doktorda muayene etti bir sorun yok kulaklarını keşfediyor demişti. Bazende bazı aylarda diş çıkarırken kulaklari ile oynuyolarmis. Bence bir doktora gösterin isterseniz hem içiniz rahat eder.