Aysun16 Hanimlar icinizde bursadaki bebek spa’sina bebislerini goturenler var mi memnun kaldinizmi hemen randevu veriyolarmi
Nesemin16 Aysun16 ben defalarca götürdüm canım çokta memnun kaldım pahalı evet ama bebeğim çok sevmişti. Özellikle hemşiresi Merve hanım çok tatlı