Bebeğim 9 aylık yemek saatleri iskence saatlerine dönüyor ikimiz içinde çeşit çeşit yapıyorum biraz yiyip bırakıyor mümkün değil o şekilde doyması zaten iki aydır kilo alımlarıda çok düşük anca irmik muhallebi tarzı şeyler verirsem yiyor bende öyle beslenmesini istemiyorum bi akıl verin nolur. Bu arada diş çıkarma sürecindeyiz o yüzden ekstra istahsız olabilir ama normalde de pek farklı değil .varmı aranızda benzerini yaşayan neler yaptınız ?