Ya cidden anlam veremiyorum artık. Yenidoganken bile bu kadar sık uyanmayan bebeğim 10 gun oldu her gece 3 ten sonra sabaha kadar gözler kapalı ama kıpır kıpır bunu bi kez daha dile getirmiştim burada ama çok yazan olmadı ne olur başka başka tecrübelere de ihtiyacım var yani😄😞😞 cidden habire kalkıyorum önceden gece 12 de rüya öğünü verirdim sabah 5 gibi kalkardı hep sonra verirdim yyatardı ama şimdiiii 12 de veriyorum 3-4 gibi kalkıyor yine besliyorum uyutuyorum uyandıysa hop yine 1-2 saat sonra kalkıyor emzik düşüyor kalkıyor önceden emzik bi kere düşer tamam dı ama şimdi Allahım geceler olsun istemiyorum😞😞🥺🥺atak mı cidden bu çünkü diş olsa hep eli ağzında olur ve her şeyi ağzına götürür öyle bir şeyi yok su an 4. Ayımıza gireceğiz bir de 1 hafta sonra