ayuksel Selam kızlar, başarabilen var mı ya gece 2-3 defa kalkıyor mama içmek için su veriyorum uyumuyor acaba suyu daha fazla koysam mama miktarını az yapsam bi zararı olur mu? Belki böyle su ile vazgeçer
Mercece12 ayuksel ben öyle yapıyorum az mama koyuyorum onu da cop cop emiyor anlamadım alışkanlık sanırım
Atillaveannesi ayuksel Bizimki söyle bıraktı gece 12 yerdi bide 3 de gece uyanmış acıkmış eşimde beni uyandırmamış geri uyutmuş 😁sonraki gece de aynısını yaptık unuttu gitti sadece 12 yiyor uyku arası oda sabah yiyor 7 aylık şuan tam hatırlamıyorum ama 4 aydan böyle sanırsam
morlu_baby ayuksel yani 10 aylık bebek gece beslenmesini kesmek asla iyi değil . Daha cok küçük ama gece 2 3 kez kalkması iyi değil kaliteli uyku alamaz . Benim bebegım de 10 aylık gece 9 gibi mama verip yatıyorum gece 4 de mamaya ben onu kaldırıyorum rüya öğünü yapıyoruz yani . Sabah 7 8 de yer o kdr .. siz gece bir kez mama vermeye alıştırın atıyorum kaç sizi yiyorsa bir ölçek fazla yapıp her zaman gece kaçta kalkıyorsa o uyanmadan siz ona verin uykusunu bölmeden .
ayuksel morlu_baby Evet kaliteli uyuyamıyor sabah 7 de uyanıyor sonra 8:00-8:30 gibi hemen uykusu geliyor. Nasıl alıştıracağım ki 1 kereye, bende akşam 8-9 gibi veriyorum mamasını sonra 12 de tekrar uyanıyor sonra 4 te yine sonra 7 de yine uyanınca içiyor Çok zor oluyor onun için de benim için de
Dlk55blt-rdvn ayuksel ahh keşke bizimki de okadar kalksa bizimki 30 kere emmek için uyanıyor hiç uyku yok sabaha kadar
morlu_baby ayuksel siz gece onu yatırırken 210 felan verin belli ki yeme kabasitesi war doyamadığı ıcın kalkıyor