Batum2112 Oğlum 2.5 yasında bır haftadır sürekli elleri ağzında neden yapıyo bılmıyorum sizde de varmı böyle olan ya
mvsmhll Oğlum 3 oluyo bu ay sonu. 2buçuk yaştan beri eli ağzında sonra daha ileri sokmaya başladı arkadaki iki şişik var dişlerimi çıkacak acaba, diye düşündüm onlar mı ağrıyo acaba sorunca evet dedi ama ben dediğim için mi bilemedim